Dags att bli som alla andra...

... och börja blogga!

Det är säkert folkmassor som vill veta vad jag gör om dagarna.

Det jag gör är inte så mycket. Jag är just nu arbetslös.
Har aldrig vart det förut och nu börjar jag klättra på väggarna här hemma!

Kanske dags att bestämma sig vad man ska göra med sitt liv. Hmm.

Jag har just fyllt 27.
ÅNGEST!
Livet har inte riktigt blivit som jag trodde, men det är ju så att det aldrig blir som man tänkt sig!

Jag kollade mig i spegeln på min 27:e födelsedag och insåg att jag inte längre ser ut som jag gjorde när jag var 23.
Det var som en sten ramlade ner i skallen på mig.
Åldern har visat sig,, och jag ser vis ut.. och lite grå.
Fort som fan fram med den uppstramande ögonkrämen! Tack Mary kay! halleluljah!

Hmm, det kanske är dags att klippa av håret och permanenta det för att få en sk " praktisk frisyr" och bli tant på heltid. Just nu är jag det på deltid. Varje kväll löser jag korsord, Allers har de bästa, och så är den billig!

Dags att natta!



Kommentarer
Postat av: SmögenCarro

Hej Tess!

Du är väl inte tant! =)

Ska bli ett nöje att få följa din blogg. Om du vill spana in en blogg kan du kolla min=)

Kram

Caroline (torget)

2009-04-02 @ 07:41:32
URL: http://smogencarro.blogg.se/
Postat av: Ramona

Ha ha ha ..Jag förstår vad du menar... och snart så kommer man väl i 30 årskrisen också... vad ska man göra då?? Börja virka??



PS. Hemmets journal har oxå bra korsord ;-)

2009-04-02 @ 13:46:34
Postat av: Kusin Natalie

Ja vad kan man säga.. Jag har själv märkt att ögonskuggan plötsligt lägger sig som en skitäcklig klump i globlinjen, det har aldrig hänt förut!! Åldern?? Jag hade hållt den makabra hemligheten för mig själv tills Andreas frågade om jag hade gjort mig illa och hade ett sår på ögat "Nej det är min ögonskugga som lagt sig som en äcklig sårskorpa, thank you for noticing!"



:-O

2009-04-05 @ 21:13:13
Postat av: Michaela

KUL!! med en blogg.. ska läsa varje dag :).. hoppas du har det bra tjejen.. KRAM

2009-04-05 @ 21:40:52
URL: http://bubbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0