Dis...

Gomorron gomorron!

Vart tog solen vägen?
Enligt Madeleine på Tv4 vädret ska det bli sol imorgon igen.

Om en stund ska jag åka till Kungshamn och hälsa på min lilla Farfar.
Jag har stått och stekt pannbiffar till honom nu. Vi ska äta tillsammans och ha det lite trevligt med kaffe och bullar.
Synd att jag inte bor närmare honom.
Känner att jag har lite dåligt samvete för att jag inte hälsar på honom oftare, men man gör så gott man kan.
Det värsta är att han är så ensam. Han går inte ut så ofta för han har hjärtflimmer och tror att han ska ramla ihop vilken sekund som helst. Det har han trott i 15 år.

Helgen ska spenderas i jobbarbrallor och med en spackelspade i hand.
Min syster har byggt  hus, och nu måste de bli färdiga med övervåningen. Inte så lätt med två barn och hola baloo.
Tess to the rescue. Ska bli riktigt mysigt att spendera lite tid med söstra mi.
Sen är det ju en bonus att få kramar av vildingarna.

Moahhaha.. jag kommer lämna Totte med resten av tvätten, känns underbart!

Nu måste jag skynda mig på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0