En perfekt dag!

Ibland är det allt bra med vänner!

Jag skippade träningen imorse och mötte upp Jessica på Järntorget. Fastnade i en enorm biljettkontroll med typ 20 kontrollanter och tre ordningsvakter. Det är tydligen det nya, de tar alla även de som går ur vagnen.
Jag är ju en duktig flicka så jag var snabb uppe med mitt busskort och fick ett: "Bra, Tack!" från kontrollanten.
Jag är bra! :-)

Vi gick och tog en långlunch på en mysig italiensk restaurang och sen strosade vi in till stan via Haga i solen!

Eftersom träningen inte blev av bokade jag inte ett Power Yogapass nu ikväll. Det ska bli skönt.
Totte vill inte följa med.

Jag kom hem solig och glad och hittade honom yrvaken på soffan.
"Va, vad? Är det morgon?"
Så är det när man börjar 6:45 på morgonen. Han har fått kaffe nu!

Dags att slänga på sig Yoga Outfiten. Jag undrar hur länge den här träningshysterin håller i sig den här gången?
Jag ger det tre veckor!

Söta Jessica på Kungsportsplatsen

Jessica njuter av solen på Kungsportsplatsen



Jag och Jessica idag!



Totte och katten myser när jag är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0