Ge mig ett extra rum!

GAHHH!

Snacka om att jag satte morgontidningen i halsen nyss.
Skulle starta datorn, då är det nåt systemfel!
HELVETE! INTE IGEN!

Det var inte så längesen jag fick återställa datorn till ny, fick nåt virus.
Allt bara försvann, alla bilder, allt.
Inte roligt!

Men, peppar, peppar, det gick bra den här gången.
Man kanske skulle ta sig tid och göra den där säkerhetskopian idag.
Backup är inne!

Blir så trött.

Jag städade som ett litet as igår.
Totte åkte Motorcykel.
Jag rensade och fejjade.
Totte drack kaffe hos Stefan.
Jag fixade handtagen i köket, skruvade och grejade.
Totte fikade vidare.
Jag diskade för tredje gången.
Totte åkte motorcykel.

Totte kommer hem och drar fram en hel bandstation,
mick och massa sladdar över hela vardagsrumsgolvet.
Jag surar.
Totte låter allt ligga kvar och går till jobbet.



Jag har blivit som min mamma!
(och det är verkligen inget fel med det, hon är en underbar mor, ödmjuk, snäll
och pedant... och hon läser den här bloggen! Hej mamma!)
Gode gud!

Nä, dags att ta tag i dagen.
Jag ska nog sticka ner till gymmet en sväng innan jag börjar jobba!
Men först... sladdarna ska bort!

JAG HATAR SLADDAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0