Godmorgon solen!

Åh,,, tralalala, vilken härlig dag!

Vaknade av mig själv imorse, lite på grund av vägarbetet utanför mitt fönster, men delvis av mig själv.
Mobilen hade lagt av och inte ringt,, attans. Men klockan var bara åtta och jag var pigg!

Har läst tidningen och kokat kaffe. Mitt te är slut.

Tänkte att jag skulle sticka ner till gymmet en stund. Förra veckan va jag i Idre tillsammans med Totte (sambo), hans syster med karl och hans gulliga kusin Linn med hennes snowboardåkare. Vi åkte varje dag och dosen av frisk luft har gett mig nya krafter. Jag va på gymmet för första gången på flera månader i tisdags, och döm av min förvåning, men det var riktigt skönt! Det är illa när Sportlife skickar mail till en att det var längesen de såg mig.
Men nu är det slut på det!

Tänker mycket på min kompis Frida i Stockholm som på söndag åker till sin nya kärlek i Canada. Hon är så modig.
Jag önskar att jag var så modig. Det känns som att livet bara har lunkat på. Men idag är en ny dag, och nu är det vår och då känns allt lättare.

Nä, nu är det dags att ta tag i dagen. Har precis suttit i telefon med Helena, vars kopp jag dricker mitt kaffe i!
Hon är krukmakare med inriktning på grodor. Jag var inneboende hos henne förra året i Stockholm och vi blev goda vänner!

Hasta la vista, the dusch is calling!

Grodmugg från krukmakeriet Lilla Grodan designad av Helena Löwenhhielm

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Tess! va fint skrivet! <3 Kram!

2009-04-03 @ 20:53:00
URL: http://fridasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0