Hemma igen!

Kom hem igår kväll, sent!
Är det verklligen okej att ett fyllo sitter och röker i bussen?
Man känner sig inte så trygg i kollektivtrafiken, och detta var inte en stadsbuss utan Lysekilsexpressen!

Kunde inte somna igår så jag satt uppe till halv tre, inte bra när man ska upp och jobba.
Skulle egentligen gått på afrikansk dans idag på gymmet, men både Totte och jag stensomnade i soffan vid halv fem. Vaknade 15 minuter innan dansen skulle börja, hade inte ätit ordentligt, och var trött.
Det är nog inte bra att träna när man är utsvulten.

Nu har jag lämnat mina små knoddar. William var så trött efter dagis igår att han bara grinade.
Vi kunde inte sluta skratta jag och syrran, och då blev han ännu argare.



Linus somnade också, men sen vaknade han.
Jag tror han har en framtid som glamourmodell.


Linus är en glad skit.

Imorgon ska jag hem till mamma. Det var längesen jag såg henne.
Jag vill åka till hornbach och köpa blommor till balkongen.
Är det för tidigt kanske?

Ska ge min karl lite uppmärksamhet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0