Imorgon är det måndag igen!

Vilken härlig sönda jag har haft!
Vaknade vid tio och läste tidningen i sängen.
Totte fixade frukost med kaffe, mackor och äggröra.
Vi tog en filt och termos och satte oss ute på ängen och åt frukost och bara gottade oss i solen.
Det är helt sjukt hur varmt det är ute, det är ju ändå bara början av april!
Självklart var katten med. Hon var inte stor när det kom en kille med en Amstaffvalp.
Den var så söt, valphullig och mysig.
Vi hälsade på den, en sån skulle jag vilja ha!


Gissar att det är lite åt kamphundshållet, men jag får läsa på lite.

Jag kilade senare ner till gymmet och tränade och solade.
Totte säger att jag är lite röd, jag drog skämtet om de två  tomaterna som är ute och går.
Kom ketchup så går vi!
Hahaha!


Vid tre åkte vi hem till Eva-Lena och Håkan och invigde grillen!
Gött!
Tack för maten,,, igen!

Shit, våra grannar uppepå har skaffat Guitar Hero bandslam eller vad det heter.
Det låter som vi har en riverdancegrupp oavnför oss.
Kunde de inte hållt på med nåt mer stillsamt, som Yoga eller porslinsmålning.
Nä det ska stampas och grejas. Vi får ge igen, slänga lite av kattens torkade fisk i brevinksastet
när de åker på semester eller nåt!

Nu ska jag krypa i säng.
Nu är vardagen tillbaka, precis som jesus!
Har tvättstugan klockan åtta imorgon, och ton med tvätt!
Tjolahopp tjolahej, fan om det är ludd i torktumlarfiltret!

Thank you and god natt!

Katten var med och hade picknick


Mycket päls att kamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0