Jag ber å det vördnaste om ursäkt..

Jag har fått klagomål om hunden Michas "kalsonger" på bild längre ner i bloggen.
Hon är ju en dam, och det är ju ett par gamla spetstrosor hon har som mensskydd!
En del ska flasha till det!

Jag kom aldrig iväg till mamma, men däremot ner till gymmet.
Jag sprang lite på löpbandet, lyssnade på Christer i p3 och kollade på ett
ljudlöst avsnitt av House.
Den som gör flest grejer på samma gång vinner.
Sen la jag mig välförtjänt i solariet.
Tänkte jag skulle vara fräsch innan sommaren
börjar så man slipper solningshetsen.
Det är väl bara att inse att sommaren kommer att gå åt till att jobba.

Jessica ringde och undrade om jag skulle med på ett av hennes spinningpass klockan fem.
Jag är ju inte sadist, ett pass per dag räcker för mig!

Har hämtat ett kort med motivation.
Träna två gånger i veckan i tio veckor så får jag en present!



Jag har bara en stämpel än, men fler ska det bli!

Undrar vad det är för present?
En bil?
Ett eget löpband med TV?
En roddmaskin?

Jag gissar på en vattenflaska!

Killen i receptionen var extremt peppig!
"Det här fixar du"
Jag hörde mig själv svara:
"Jepp, det fixar jag!"

Går de på charmkurs?

Nä, ta tag i lite käk kanske?





Kommentarer
Postat av: K

Gla påsk gumman! Gillar att du pimpat upp bloggen ;) Nu vill jag ha lite skvaller å scandals!

Kraaaaam Karro

2009-04-09 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0