jaha,,,

... dagen har gått åt till tvätt och städ!

Manglade mina lakan imorse och blev skitsur för att valsen lämnade stora fettfläckar på de fina lakanen.
Fasen också! Här försöker man, så blir det pannkaka!
Ska ta med mig en sax nästa gång och klippa bort det som är fettigt och äckigt!
Men det är oerhört skönt att sova i manglade lakan, det får man alltid göra hos mormor!
När jag och min syster var små och skulle sova över hos mormor så sa hon alltid att vi skulle skippa trosorna
under nattlinnena...
" man måste lufta stjärten så man inte får svamp!"
Jaha,, husmorstips!
Hon är rolig min mormor, från Finland och rejäl men jäkligt snygg för att vara 75.
Hon har precis börjat med Facebook! Heja mormor!

Snart kommer Jessica hit, vi ska sticka till Skatås och springa.
Hon jobbar på Sportlife och fungerar som min spark i arslet.
Hon är mitt dåliga samvete.
Men det blir nog kul, det är ett gäng!
Hurt hurt!

Nä, ska äta lite så jag inte faller ihop i spåret!

Kommentarer
Postat av: Carl

Fan vad duktig du är, Tess! Sen måste jag erkänna att jag garvade när jag läste din mormors tips för att undvika svampinfektioner. Smart kvinna det där, och till på köpet snart en Facebook-användare!

2009-04-13 @ 20:38:50
URL: http://blogg.sundaybrunch.se
Postat av: Karro

Du manglade lakan.

Du MANGLADE lakan?

Det är fan vuxenpoäng.

Kram!

2009-04-14 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0