Min egen kväll... mmmmm!

Jag är en jävel på att kränga skor alltså!

Har vart på Backaplan idag, och de är helt inne på snittköp per säljare.
Så fort det kommer en kund med en retur eller reklammation så
springer alla biträden,,, utom jag.

Jag kan säga att jag lätt drog in hälften av det vi tjänade idag med mitt
lätta sätt och mitt gullandes med barnen.
Allt är en mask, jag vill bara åt deras cash!
Fan, det rimmade ju nästan!

Ikväll har Totte vart och kollat fotboll,
jag höll på att vinka näven av mig när han åkte till Anders.
Varför undrar kanske du?
Jo, för att ikväll var det MIN kväll i soffan!

Desperate Houswives!

Tisdagar är de dagar som det inte alls gör nåt om killen;
* Jobbar sent.
* Vill ta en öl med polarna.
* Vill hänga i Rosenlund.
* Inte befinner sig i lägenheten över huvud taget!

Ingenting stör mig, så länge jag får ha soffan ifred, total makt över
fjärrkontrollen och möjligheten att kunna springa fort som fan in och
kissa med dörren öppen så att jag inte missar nåt i konversationen.

Nu måste jag sova, ska tvätta imorgon innan jobbet.
Det är hårt att vara "vuxen".
Jag vet att jag skrev samma igår, men jag blev sittandes
uppe till halv tre, kollade på "Babben & Co" på Svt Play.
Bra när man kan spola!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0