Möööör!

Shit pommefritt!

Jag är så jäkla duktig.

Jessica, min spark i röven, tog med mig på springning i Skatås igår.
Vi cyklade dit.

Sprang intervallträning.

"Öka tio stolpar, vila"
"Nio stolpar"
osv.

Vi var ett gäng som var ute och kutade.
De har en liten springgrupp som övar till Göteborgsvarvet!
När vi kom tillbaka så hade en kille mätt sträckan med GPS.

9.2 km.

Jag har inte tränat löpning på två år, då till Polishögskolan.
Det är riktgt skönt att springa, men intervall är inte riktigt min grej.
Jag är mer seg, länge,, eller nåt!

När jag kom hem hade Erik och Totte stekt strömming
och persiljemos till det.
Mat har aldrig varit så gott!

Snart ska jag iväg och jobba.
Det blir Nilson Kungsgatan idag, där jag ska vara i sommar.
Det ska bli kul. Nu när det är fint väder öppnar vi upp hela entrén
och man kan se solen från butiken.

Jag undrar om Johan har fått sin bebbe än.
Pratade med min gamle vän i veckan, det var beräknat till förra söndan.
Han skulle höra av sig när det var klart, jag har inte hört nåt än.
Spännande!

Nu ska jag ägna mig lite åt min last... spindelharpan!

Den går nog ut...
 
Totte är lite trött idag.
Han har jobbat som en häst nu de senaste dagarna, så han är värd lite vila nu.


Kaffe på sängen.. jag är så snäll!

Nu ringde de från Din Sko Backaplan också.
Härligt, man vet på dan när man ska jobba!
Folk blir sjuka. Då ringer de mig!

Nä, ut på nya äventyr!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0