Oj, glömde katten på balkongen!

Jag är ingen trevlig flickvän!
Jag har suttit vid datorn hela kvällen och lyssnat på "Karlavagnen"
och nu "Vaken" i P3.

Stackars Totte!
Fast det är inte så synd om honom, han sover som en gris på soffan.
Däremot kom jag på nu att jag har glömt katten på balkongen, hon har suttit där i tre timmar nu!
Pojkvänsplågare och djurplågare!

Är lite orolig, svenskar är i strid nere i Afghanistan,
jag känner folk som är nere.
Vad hände med det neutrala landet Sverige?
Jag håller tummarna och hoppas att det inte händer dem någonting.
Får hålla mig uppdaterad.

Idag har vart en soft dag:
Jobbade 10- 15 på Kungsgatan. Alltid lika trevligt.
Sen tog jag en runda på stan i solskenet. Köpte ett par brallor.
Kom hem, slängde i mig nåt att äta och sen iväg på Power Yoga.
Det är så härligt!!!
Det är tydigen bra för kroppen att vara uppochner, nåt med njurarna och blodcirkulationen!
Ja, träningsvärk kommer jag ha imorgon!

Nu vaknade Totte, dags att krypa i säng!

Imorgon är det FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Det har säkert inte gått någon nöd på katten under hennes balkongvistelse. Hon har ju väldigt tjock päls och om hon velat in hade hade du hört det, eller grannarna. MjjjaaaoooooOOOOO!!!

2009-04-18 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0