Öl till frukost!

Jepp det är sant!

Jag gick upp rätt sent imorse, va lite trött.
Totte slutade vid två så han ringde och frågade om vi skulle mötas upp i stan.
Sagt och gjort, jag snörde av mig förklädet och sket i disken.

Vi möttes på vasaplatsen och gick och tog en öl i vårsolen.
Första gången i år, sommaren nalkas.
Jag kom på att jag had eglömt att äta frulle, men öl mättar bra.

Det var så härligt att bara sitta tillsammans och prata.
Det känns som att vardagen bara slår till och man slutar anstränga sig.
Våren gör gott!


Totte i mina glasögon i solen



Sen åkte vi hem till Tottes föräldrar och åt jättegod påskmiddag!
Tack tack!

Jag har ju glömt berätta att vi var i idre för två veckor sen.
Så jäkla mysigt!
Tottes syster Johanna, hennes Petter, Linn ( kusin) och Magnus, Totte och jag
svischade ner för backarna!

Jag är ju lite coolare än alla andra och hyrde hjälm.
Praktiskt, man är varm om huvet och man behöver inte oroa sig om man skulle
få en fartblind unge i ryggen.
Jag ramlar ju aaaaldrig!


SSSSSSCCCHHHKÖLLL!

Sen var golvet inne på afterskin jäkligt halt. Jag gjorde en praktvurpa där och la mig raklång.
Detta hände innan jag tagit ölen.
Hjälmen fyllde sin funktion! :-)


Linn är på hugget, Magnus rätt trött!


Johanna och Petter, snyggast i backen!


Öhhh, japp!



Det var en kul vecka! Kallt, men kul!

Nä, nu ska jag borsta av kvasten och byta om... snart bär det av!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0