Påskafton!

Ja, jag kom mig ju aldrig iväg till blåkulla! Fan,,, det hade vart sköj!

Har spenderat kvällen tillsammans med Erik, Philip och Totte.
Vi träffades på Skål vid vasaplatsen, sen vidare till Lokal.

På Lokal stötte vi ihop med några vänner.
Philip satt och spelade snake på sin telefon. Han pratar mycket, och det är alltid roligt , men ibland
känner han för att ta sig ett spel.
Bättre än Black jack, han förlorar inget, men får spänningen ändå!

Jag har jobbat idag. det var riktigt kul, mycket folk på stan.
Antagligen för att IFK spelade mot Djurgården.
Väktarna runt i stan hoppades på att Djurgården skulle vinna så de inte slog sönder hela stan.
IFK vann med 6-0.
Stockholmarna är loosers.

Trodde aldrig att jag skulle skriva om fotboll, men det var ju lite historiskt idag.
IFK spelade sin första match på nya "Gamla Ullevi".
Och karln min gillar ju fotboll, men mest den engelska ligan.
Jag är insatt!

Dags att krypa till kojs, som pappa alltid sa.
Det är hans namnsdag idag. Saknar honom varje dag...

Imorgon ska vi ha en heldag med varandra, äta frukost
på balkongen om vädret tillåter, och köpa blommor till balkonglådorna.
Svenssonlivet är här!
Husvagn och matchande träningsoveraller nästa.

Man ska ha huuuusvagn... trallalala

God natt!


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag förlåter dig angående fotbollsinlägget.

Den här gången.

Kom upp till estockholmo i hälsa på!

Kram

2009-04-12 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0