Soffkväll!

Ja, alla kvinnor ska bänka sig idag!

DUBBELAVSNITT av Desperate Housewifes!!!

Känns nästan hemskt att erkänna det,
men när jag kom hem från jobbet alldeles nyss var Totte på väg ut.
Han skulle spela pingis och dricka öl med sina kompisar.
Jag blev skitglad.
Ibland är det skönt att bara få vara ensam hemma!

Har tagit ut mina personalskor idag! Dom är fina!
Tänkte bojkotta att jag har långa krokiga tår och låta dem andas i sommar!



Man får vara extra noga med fotfilen i sommar.

Jag säger bara... Goooode Gouuud!
Varenda trappsteg på jobbet i dag har vart en plåga.
Men jag trodde faktiskt att jag inte skulle kunna röra mig alls idag,
så det är ju över förväntan!

Dags att poppa popcorn...


Fick detta av mamma på påskafton.
Familjen Algsten är så söta!




Kommentarer
Postat av: Mickis

så rart :)

2009-04-14 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0