Tegelsten i huvudet är bara skönt!

Jag har fått en insikt i livet!

Har vart på Kick off med Nilson idag, och vi fick se en föreläsning
med livscoachen Anders Haglund.
Det känns som en tegelsten har ramlat ner i mitt huvud
och jag är extremt peppad och glad.

Kan inte återge hela föreläsningen här, men tanken var att
ta beslut i rätt tillstånd!
Inte älta det som man gör fel och som är dåligt,
utan tänkta på det som man gör bra!

Han kallade det även för enkelt bondförnuft!

Jag ger er ett tips att söka på honom och läsa lite av det han skriver!
Ni kommer inte att ångra er!

Igår var Totte, Erik, Anders och jag på stand-up comedyklubben Gött i mössan.
Det var längesen jag skrattade så mycket,
och det som var roligast var att det var en sån blandad kompott av
ståuppkomiker.
Det var vissa som hade hållt på länge och vissa som gjorde sitt första framträdande.
Man kanske skulle börja med det.
Jag är ju rätt rolig ibland, det tycker iallafall jag!
Hehe!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag,
är bara så glad och nöjd.
Har haft roligt på jobbet och ätit god fransk buffé!

Kontentan är nog att jag tog rätt beslut att flytta till Göteborg.
Nu ska jag bara fixa mig ett jobb och leva livet!

Bara en liten grej; Frida på jobbet är ju så gullig.
Hon hade hittat nere i sitt soprum en kartong från Bokia.
(Hon bor i samma hus som Bokia)
I den låg det massa kalendrar, så hon tog några och vi fick dem på jobbet.
De var för i år, helt nya och fräscha!

Så tack Frida, nu har jag en jättefin 1-årsdagbok,
svart inbunden, som jag ska fylla med mitt liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0