En jävligt rolig kväll!

Åh vilken sjukt rolig kväll jag hade igår.

Martins Lina fyllde år, och vi var ett stort gäng där och grattade!
Jag trodde att jag skulle komma hem i lagom tid, och kom dit med mitt sexpack folkis.
Så blev inte fallet.
Jag kom hem klockan fem imorse, men är man på en rolig fest så är man.
Ingen var ohämmat full, ingen drama, bara jäkligt kul!

När jag kommer in i vardagsrummet är det någon som skriker:
TEEEEEEESSSSS!
AAAAAHHHH!

Det är ett sånt bemötande jag vill ha varje gång jag går in i ett rum!
Det var Martins brorsa Jocke som jag inte har sett på evigheter
och nu har vi snackat ikapp oss!


Jag och Jocke är jävligt glada!


Martin är om möjligt ännu gladare!


Prillkort


Martin förbereder vattenpipan...


...med körsbärstobak!


Jag med bröderna i baren,,, Jocke utbrister:
"Mäh,,, jag har ju ingen hatt."
Och han var den av oss som gick hem med en gnutta heder kvar.


Kom på att vi har vart vänner i snart femton år...


Här får vi en glad glimt av födelsedagsbarnet Lina!


Bröderna blandar drinkar


jag har fått låna ett linne, spillde rötjut på mitt när jag skulle visa Yogamoves.
Nu ligger det i salt med massa andra grejer i Lina och Martins badkar!


Festen...


...börjar...


...balla ur!

Tack Lina och Martin för en superkväll!
Så roligt har jag inte haft på länge!

Jag kom hem till min sovande karl, han jobbar dubbelpass idag.
När jag skulle sova ringer hans klocka att han ska upp!
Skrutten, stackars.

Men så är det ibland!

Nu ska jag äta frukost, sen ner till gymmet en sväng!




Kommentarer
Postat av: Martin & Lina

Hey babe! Hoppas det var ett drömpass på gymet idag! Vi är helt utpumpade efter ytterligare en dag av städning, matlagning, socialt umgänge och mer städning. Tusen tack för en gryyyyym kväll! Lina är sugen på tjejkväll snart...



Stora kramar!



M&L

2009-04-26 @ 21:26:32
URL: http://studiokompis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0