Nya skor! :-)

Idag har jag jobbat på Nilson Kungsgatan.
Alltid lika kul att jobba där.
Nackdelen är att vi dricker så jäkla mycket kaffe.
Jag dricker ju knappt kaffe annars, men där bälgar jag i mig i stora latteglas.
Olle skojade idag om att butiken ensam håller igång ett
helt kaffeplantage i Colombia.
Jag blir totalt speedad och känner mig jättejobbig!

Har bytt mina personalskor.
Kom på att mina ömma knölar vid lilltårna kommer
göra uppror i de andra.
Jag har istället tagit ett par snygga sandaler.
Jag är så trendig,,, inte tre år för sent som vanligt!



Har fått mitt sommarschema.
Jag ska jobba mycket och det känns så skönt.
Jag är en sån som blir stressad när min kalender är tom.
Nu har jag fyllt fem veckor, och det är underbart!

Har fått fler tider på Kungsgatan, jag ser ett ljus i arbetslöshetstunneln.
Hoppas verkligen att jag får förlängt där.
Mår bra i den butiken, är glad... eller så är det nåt i kaffet!

Ikväll är det tv-kväll.
Desperate Housewives.
Kollade aldrig på det förr, men nu är det veckans höjdpunkt på burken.

Tänkte gå ner till gymmet,,, det stannade vid en tanke.
Jag tog visserligen på mig träningsbrallorna nyss,
men det fanns inga soltider idag och det är ju min belöning.
Har bokat Bodypump på lördag istället. Sen ner en sväng på torsdag!

Fan, jag är så jä**a teknisk.
Igår bytte jag själva uttaget på en lampa.
Den som satt på var till tak, jag bytte till en vanlig!
Nu har vi en fin lampa i köksfönstret.
Behöver jag säga att det var jag som skruvade upp den också?
Pappa skulle nog varit stolt!

Undrar vart jag har gjort av verktygslådan jag fick av honom.
Den var komplett!

Ska snart sätta igång med tapetseringen av sovrummet.
Får ta det när jag är ledig några dagar i rad!

Nä, en liten macka nu kanske?


Ja, det är min blogg, så jag lägger ut hur många bilder jag vill på min katt.
Det betyder inte att jag är en tragisk kattkvinna... än.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Han har hittat sin plats ja :)

2009-04-21 @ 20:00:06
URL: http://bubbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0