Jävla Onsdag!

Jag är såååå trött.
Det har varit den tråkigaste dagen på mycket, mycket länge.
Jag har jobbat i en butik, jag säger inte vilken, som Gud glömde lägga
sin varsamma ödmjuka hand över.

Folk med prestigeproblem har jag problem med.
Jag har sålt som attan, moahahaha! Är bra på det!
Men folk som idiotförklarar en för att må bättre själva är för små för mig.

När jag kom hem hade jag i tröttheten glömt bort att min käre karl
har ett arbete som han spenderar tid på.
Jag blev helförvånad att sjutillhållarlåset var låst och att katten
skrek högt av törst och hunger.
"Den late jäveln" tänkte jag bittert (man blir som man umgås,, en hel dag)
och surade lite. Ringde och frågade om han var ute och drack öl.
Han hade precis slutat jobbet och var på väg hem.
Stackaren hade slitit en hel dag och en av hans boende var nära döden.
(Ja, han har tystnadsplikt, jag vet inte vad denne person heter eller har för kön,
men man måste få ventilera.)
Då kände jag mig lite elak.

Har kollat på "Rent Hus" på tv4 idag.
Hur i helvete kan man bo i en svinstia.
Vår lägenhet är kliniskt ren jämfört med de dårarna,
och då har jag i åtanke att katten fäller och spyr.

Svinäckligt igår; det lät som grannarna bankade i väggarna,
men det var vår lilla pisse som hulkade upp sina hårbollar efter att ha
kastat sig över sin mat som att hon aldrig mer skulle få nån.
Jag travar ut i vardagsrummet i mörkret,, känner nåt blött på mitt ben.
Ahhh,,, jag trampade i kattspy!

Tur att jag har min såpablandning som de har tipsat om på "Rent Hus",
smutsen bara rinner av! Spyorna torkas upp med en fräsch doft av citron,
samtidigt som jag är miljövän!
HURRA!

Man måste se det positiva i vardagen!

Imorgon är jag tillbaka på mysiga Kungsgatan igen...
jobbar till tre.
LYX!
Sen blir det Yoga för hela slanten, dvs om jag kan gå,
mina ljumskar har tagit stryk av Jessicas BootCamppass i måndags.
Tänk om jag aldrig kommer kunna föda barn.

"Eh,, jag är ledsen farbror doktorn, jag måste ha kjejsarsnitt,
för några år sen sprang jag en runda i Skatås och sen dess har mitt bäcken inte varit sig likt"







Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha. Skyll allt på mig bara:)

2009-04-16 @ 12:40:49
Postat av: Anonym

Du är super duktig....Kram!

2009-04-16 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0