Till mina goa vänner i Stockholm..

Tack alla ni söta som har skickat mail ang mitt inlägg om pappa.
Jag känner att de vänner jag har, de kommer alltid finnas där
oavsett om man ringer varje dag, eller är som jag,
urkass på att höra av mig.

Det är ett litet problem för mig.
Jag är inte en sån som bara slår en liten signal,
jag vill ha tid till personen.
Så blir det mer sällan!

När jag bodde i Stockholm umgicks jag med frun och frun.
De heter Karolina och Karolin, så för att underlätta så började vi kalla dem
frun och frun.
Fråga inte, vi gick på Kulturama och levde i den lilla bubblan.

Men vi har hållt ihop trots att vi jobbar olika och ses mer och mer sällan.
Men det är nåt med de här två tomtarna,
Jag kan vara jag. Och det är helt okej!

Ena frun ( Karolin) skrev häromdagen ett jättefint mail till mig.
Vi har inte setts på ett år. Det är ju helt sjukt!

Andra frun ( Karolina) ska snart ha en lillfru,
(som andra frun så passande kallar bebben)
och jag fick reda på igår att hon har kommit in på Musikhögskolan!
Heja heja!

Både jag och Karolin tror att det blir en kille.
Men han kommer ändå bli kallad "lillfrun"


Karolina, Jag och Karolin
Förlåt för lilla bilden, gick inte att få större!

En annan vän som jag verkigen saknar i Stockholm är Pernilla.
Eller "Pentade Pillan" som vi kallade henne.
Vi jobbade ihop på Nilson, och blev goda vänner.
Hon fick en Maya förra året, det var jag som var med och köpte
gravtest,,, PÅ JOBBET!

Pernilla är som en blandning av storasyter och äldre jag.
Hon ser så sunt på allting, och det finns ingenting jag inte kan berätta
för henne!

Jag trivs i Göteborg, men jag lämnade en del kvar i Stockholm.
Saknar dem otroligt mycket.

Jag känner att jag vill vara med mer när Karolina ska ha bebis,
jag vill vara med på Karolins galna upptåg
och jag vill ta ett glas vin med Pernilla och bara garva för att
vi är så knäppa!


Pernilla och jag på jobbet


Pernilla och Maya

Nu ska jag bege mig till jobbet.

Karolina, Karolin och Pernilla;
JAG SAKNAR ER!

Tack för att ni alltid har funnits där...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nämen gumman jag blev ju alldeles tårögd när jag läste vad du skrivit idag...Åååå nu saknar jag dig ännu mer:(...Tårögd var bara förnamnet till det som snarare kallas vattenfall när jag läste om dina tankar om din pappa...du måste vara världens underbaraste dotter om du frågar mig,din pappa måste se ner på dig däruppifrån och vara så otroligt stolt över att ha dig som dotter..Han skryter nog en massa om hur teknisk och händig du är för polarna däruppe:)

Är så glad att jag fått lära känna dig Tess,och att vi alltid kommer finnas för varandra:)



Puss & kram pentade Pillan:)



Puss & kram pentade Pillan:)

2009-04-25 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0