Välkommen till världen...

Vilken dag!

Min kompis Johan har blivit pappa!
Åh, jag blev så glad att det hade gått bra.
Jag fick bara en bild, så jag vet fortfarande inte vad det blev,
men det spelar ju ingen roll!
Mycket hår hade den iallafall, ja då är väl Johan glad,
han är ju så stolt över sitt fina hår.
Det går i släkten!!!


Välkommen till världen

Ja, det är för rart.
Tänk, nu är vi vuxna. Jag tycker inte att det var så längesen vi satt i Johans
pappas sjöbod, vi var 17 år ungefär och hade allt framför oss.
Nu är vi plötsligt där. Och det är så roligt, men samtidigt lite skrämmande!

Jag har varit extremt produktiv idag!
Har städat och fejjat.
Gick upp med vinterkläderna på vinden och tog ner sommarstasserna,
rensade i min garderob och nu är den så fin!
Har jag ordning i garderoben har jag ordning i livet... typ.


Kaos av scenkläder och krimskrams,, nu allt på rätt plats!

Sen kom Erik förbi en sväng, han köpte nytt mc-ställ.
Det är manligt med killar som kör mc, han och Totte tog en sväng till Stefan.
Permiär för Totte på en Mc.


Cool rider...


Erik, aka Crazy Frog


Här bär det av.. Totte ser lite rädd ut.

Åh, kan inte Johan höra av sig så jag får reda på vad det blev.
Jag tror det blev en kille! Men man kan ju inte se det riktigt!

Jag tänker på er alla tre idag. Johan, Alena och det nya lilla pyret!

Kram Tess







Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp bror min ser väldigt rädd ut..hi hi kram

2009-04-21 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0