Nytt sovrum!!

Ja, nu har jag slitit i två dagar.

Släpade möbler här till klockan halv tre inatt, men nu är det färdigt-
vårt nya sovrum.

Totte har vart hos sin mormor och plockat svamp som han glömde ta med sig hem...
..attans.

Han fick blunda innan han gick in, och han blev överraskad.
Innan hade vi datorn och pianot i sovrummet, med massa pärmar och sladdar.
Dammråttorna älskade vårt rum, och jag hittade massa äckel mellan sladdar och så.


De gamla fula tapeterna...


Här har det börjat rivas och lite ny tapet uppe

Jag hatar numera mönsterpassning, men jag fick till det, tom i hörnen!


Min arbetsplats de senaste två dagarna... fick användning av min konfirmationsljusstake!


Färdigt, nästan. Det är blommor på den nya tapeten. Syns inte riktigt!


Hörnan som förr var belamrad med piano, dator och skräp...
skåpet ar faktiskt en gammal radio och skivspelare.

Nu ska jag sussa i  vårt nya rum, och jag känner mig duktig!
Imorgon är min sista dag på Kungsgatan, sen är det Varberg.
Ska bara på bröllop emellan!

god natt!

Kommentarer
Postat av: Calle

SNYGGT JOBBAT, TESS!!

2009-08-07 @ 10:08:11
URL: http://blogg.sundaybrunch.se
Postat av: Ramona

Va fint du har gjort! Duktigt!!!

2009-08-07 @ 22:03:47
URL: http://mittlivsomramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0