Så trött så trött---zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Jag vet att jag  är seg på att skriva, men jag har bara jobbat arselt av mig.
Tog ledigt imorgon, vill ju inte stupa min första vecka på mitt nya jobb.

En vecka kvar nu. Det ska bli så roligt!!!

Nu är jag gräsänka tills på torsdag.
Totte har åkt till Söderköping för att hälsa på sin mormor.
Han lät så nöjd när jag pratade med honom, han snackade om sju sorters kakor,
god mat och att det skulle bli svampplockning imorgon.

Men det är lugnt, jag har lite att göra i veckan...
ett hemligt projekt!
Hehe!

Jag är så trött. Är helt tom i huvet...
det är som vanligt då!

Dags att sussa, skriver mer imorgon!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0