Nu är det juuuulafton!!!

Imorgon är det JUUUUULAFTON!

Ett internt litet skämt i vår familj.
Linda och jag har en liten tävlig varje år vem som säger
de magiska orden först.


Japp, imorgon är det julafton.
Väldans vad tiden går alltså.
Träffade karin idag... fick snällt informera henne om att det är 15 år sedan
vi gick i högstadiet när hon sa nåt om det.
Jag såg en viss skräck i hennes ögon, kan vara för att hon fyllde 27 år igår.
Jag sa till henne att hon inte såg en dag äldre ut än 26 och garvade elakt,
då var hon snabb med att säga att jag snart fyller 28.
Tji fick jag!

Har vart på stan en sväng idag.
Det var ingen trevlig upplevelse, jag tror att jag är osynlig.
David har lovat att följa med mig nästa gång och gå framför mig
och mota bort alla som annars skulle gått in i mig.
Man tackar.
Han är ju mycket längre och större än jag så...

Kände mig lite ensam idag bland alla par.
Men jag strosade runt i lugn ro och vägrade att stressa upp mig.
Antagligen för att jag var i stan tidigt.

David ringde förut och pratade lite.
De ska fira julafton på fredag, de är mitt uppe i lossning imorgon.
Så fort han kommer ut från Marseille så försvinner hans täckning
så det bra att han passade på.
Gott att få höra hans röst.
Om 10 dagar är han hemma igen!♥

Nu är alla klappar inslagna och köttbullarna är klara.
Ska in och ha lite hemmaspa nu så man är lite piffig på jul.

Nu när jag är klar så är det ju julafton.
Klockan är nu 00:15

Dags att krypa till kojs.
Ska bara...

God Jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0