Här är jag igen!

Nu är jag här igen efter några veckors förkylning och andra saker som har varit lite trevligare!
He he!

Inte roligt när man får spendera 600 spänn på apoteket.
Då känner man sig som en sjuk gammal tant!
Men som sagt, nu börjar det arta sig igen, och till råga på det så har jag
inventerat klart idag på jobbet, en hel vecka innan det egentligen ska vara klart!

Min syster efterfrågade min blogg i lördags när vi var på Juliga Liseberg.
jag fick totalpanik när jag såg hur mycket folk det var!
Men vad gör man inte för att småttingarna ska få träffa tomten
(som förövrigt pratade väldigt mycket uddevalladialekt.
Visste inte att tomten var bohusläning!)


Mamma och jag höll på att frysa ihjäl så vi lämnade familjen och tog varsin öl
på Tyrolen, sen vann jag två kg toblerone!
Ibland har man medvind, men det var faktiskt liiiite jobbigt att bära
hem åbäket!

Idag var jag uppe halv fem och stod ute i snön och vinkade i morgonrock och uggs.
Blir inte lika tidigt imorgon. Ska på regionsmöte och därefter julfest.
Hotellnatt i Varberg. Japp, nära till jobbet.

Dags att sussa och ta min dyra nässpray med kortison...
Toblerone nån?


Kommentarer
Postat av: Martin (å Linas vägnar)

Toblerone? Ja tack!

2009-12-16 @ 01:51:41
Postat av: Ankie

Kul hade vi trots kylan.

2009-12-18 @ 12:45:42
Postat av: sandra

tar gärna toblerone det e ju tokgott...

2009-12-21 @ 14:56:32
Postat av: Linzi

Så jävla snålt att inte bjuda på en Toblerone. Nä, där gick du bara hem med chokladpaketet under armen...;)

2009-12-23 @ 11:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0