Prestation

Får ju prestationsångest här.
Var nyss inne på Kenzas blogg.
Hon verkar uppdatera den hela tiden.
Hur hinner hon?

Jag är nöjd om jag skriver varannan vecka,,,
,, eller kanske lite oftare.
Har inte så mycket att skriva om.

Jo, igår hände en lite rolig grej.
(Nej, det var inte roligt tänker ni, men det var
liiiite roligt)

Jazzie gick ut på balkongen och surade.
verkar som om hon har konstant PMS nuförtiden.
Iallafall...
.. jag hör ett brak och går ut.
Katten är borta.
Hon är nere på gräsmattan.
Hon måste ha hoppat upp på fönsterbläcket, som nu är isigt,
och helt enkelt kanat av.
Slapp jag knalla ut i svalen i långkalsonger!

20 minuter senare tar Doris ett dopp i toaletten.
Hör jag nåt brak nu så vet jag att det är nåt illa på G.
Hon kom nog upp lika snabbt som hon ramlade i,
hela badrumet var nerskvätt.
FRÄSCHT!

Jag brukar fälla ner locket, men även den bästa kvinnan kan
begå ett typiskt manligt misstag.
Ringen var nere iallafall!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0