Tvära kast, men det är ju livet! :-)

Nu är jag julledig!
Kören sjunger:
HAAAALELULJAH!!!!

Jag jobbar inte förrän på måndag.
Imorgon ska jag fixa det sista innan julafton och ta en lunch med Karin som jag inte har sett på evigheter. Hon Fyller år idag, så man kanske får bjuda på nåt gott.

Livet har så tvära kast, speciellt här eftersom jag är så kass på att skriva.
Jag har gått och blivit kär!
Det trodde jag aldrig när jag var en manshatande cynisk häxa
för bara några månader sen.
Jag är faktiskt trevligare nu!

Men nu är jag ensam i några veckor.
David jobbar på sjön.
Tur att det finns telefoner och msn.
När han är i frankrike funkar det, men så fort han närmar sig tunisien så
försvinner all sorts mottagning. Men han ringer så fort det går!
Så jag är ensam över jul och nyår...
Lite bra också, man hinner göra det man vill göra och det är
rätt mysigt att längta också!

Men dagarna går, och helt ensam är jag ju inte.
Bodil, Doris syster, har flyttat in så det är mycket kel och de små
drar runt i lägenheten i rascha!
Jazzie är rätt trött på dem...


Doris till vänster, Bodil är den andra.

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på en film.
Fem dagars sovmorgon!
Mmmmmmmmmm!



Kommentarer
Postat av: Linzi

Syrran, imorgon är det JUUUUUUULAFTON! (med falsettbetoning på julafton...)

2009-12-23 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0