Däcket passade!!!!!!

Jag har haft lite semester ifrån min blogg,
eller rättare sagt;
Jag har stupat varje dag jag har kommit hem ifrån jobbet och helt enkelt inte
orkat skriva en enda rad. Fingrarna orkade helt enkelt inte trycka ner tangenterna,
bara musklick på betapet har gått an.

Nu satan i gatan har jag bytt däcket för fjärde (4!!!!!) gången
och äääntligen passar det!
JAAAAAAAA!

Lämna in den till en cykelverkstad....
näpp, skam den som ger sig.
Jag vet väl vart jag kommer ifrån, och jag ska faen kunna byta ett däck!

Så ikväll har jag donat med min cykel;
* Nya lampor fram och bak
* Cykelkorgen på plats
* Nytt lås och pump!

Totte tycker att min cykel är skrot och att jag borde köpa en ny,
visst, den är inte snygg, men den funkar ju.
Och jag gillar den lite extra nu när jag har fixat iordning den...
min lilla King från typ -83.
Bör jag vara orolig att det är en skruv som jag verkigen inte kan fatta vart den ska vara?
Nu har jag testat att cykla två varv runt huset... mycket roligt.

Nu är det en och en halv vecka kvar innan jag börjar på mitt nya jobb,
och nu kan jag ju cykla dit!
Undra hur lång tid det skulle ta,,, sju mil.

Dags att sussa, imorgon ska jag susa till jobbet och inte behöva betala spårvagn!
Jag ska vinka till de som sitter och svettas och trycker
på min nygamla fina cykel!




Kommentarer
Postat av: Ankie

Bra att ha en gammal ful cykel som ingen vill ha. Risken att den blir stulen är ju mindre då, tror jag. Min står fortfarande kvar i hallen 7 veckan nu. Men nu har jag bestämt mig för att lämna in den till Åkes cykelservice.

2009-07-31 @ 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0