Djurbebisar och morrande katter.

Svårt att hinna med och skriva när man är hemma hos
familjen Zoo.

Jag har blivit helt kär i Lindas lille katt Myran, ca fem veckor.
Han hittades benig i en skreva i berget, kunde knappt gå-
nu springer han runt och biter i alla fötter han får tag på.
Så söt!

Han är så liten så han får plats i min ena hand.

Tog med min katt hit.
Inte någon bra idé.

Hon fräser och morrar så fort hon ser syrrans odin.
Han hoppade visserligen på henne förut och det blev fight så att pälsen yrde.
Hon morrar och fräser tom på lillen, som är en tiondels så stor som henne.
Min katt är en katthatande surpuppa.

Hon gillar inte hundar heller, men det går bättre.
Lindas kompis var här imorse med sin 10 veckors Rottweilervalp.
Ännu en gång blev jag kär. Mycket känslor nu!

Men bilfärden hit gick över förväntan, hon spydde i Askum, men det
skyller jag på Totte. Det var han som gav henne onsalakorv innan vi åkte.

Idag har vi vart med barnen och badat på Bohus- Malmön.
Jag badade, barnen var mer intresserade av krabborna vi fiskade upp.

Nu ska jag dricka upp min öl och kolla på film.
Ibland är livet gött, trots att jag inte har fått på däckhelvetet än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0