Sjuuuuk!

Fy vad jag är kass på att skriva nu när det är sommar och massa saker som händer.

Igår var en rolig dag, jag var på mitt nya jobb i Varberg och blev lite uppdaterad.
Butiken är jättefin och personalen är supergullig. Det kommer att bli så himla roligt.

På kvällen var vi bjudna på födeöedagsmiddag hos Johan.
Nu är han också med i 3 år kvar till 30 klubben.
Moahhahaha!

Idag var dock inte en så rolig dag-
Vid lunch började jag känna mig helt matt i kroppen och totalt snurrig.
Pernilla fixade in lite folk och jag kunde gå hem och lägga mig.
Har sovit i flera timmar, och ska snart gå och lägga mig igen.
Hatar att vara sjuk, men det är så det blir ibland.

Nu är krafterna slut,,, tillbaka till sängen..



Kommentarer
Postat av: Ramona

Krya på dig vännen :)

2009-07-10 @ 10:54:25
URL: http://mittlivsomramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0