Gräsänka och tjejfilm.

Jag har vältrat mig i soffan med godis och tjejfilm ikväll.
Jag är gräsänka över helgen!

Det är lite tomt här hemma, men rätt skönt att få vara för sig själv
några dagar. Jag tror att det är bra att få sakna varandra ibland.

Jag gick till videobutiken efter jobbet och hyrde "Bröllopsduellen".
Det är enda chansen för mig att få se den, Totte totalvägrar att titta på:
"Sån jävla skit" som han så fint uttrycker det!



Det var kanske inte den bästa filmen jag har sett, men det var underhållande.
Mysfilm.

Igår kväll kom vi hem efter en underbar dag i Varberg.
Vi åkte dit och hälsade på vår kompis Ola och hans tjej och bror.
Vi rullade in med cabben nere på tisdagkväll och stannade hela onsdagen.
Stränderna där är som när man är utomlands och jag kunde tillochmed
bada och simma och plaska runt utan att förfrysa-
en perfekt dag!



Totte åkte till Anders land förut. De ska ha grabbhelg och gå på nån festival.
Jag gillar att han är så nära sina vänner, de är så gulliga tillsammans.

Ska jag skutta in i en kall dusch.
Jag skulle hellre vilja vara på stranden i Varberg imorgon istället för
mitt varma jobb. Men jobb ska man vara glad att man har i dessa tider!

Nu är klockan elva och ekot börjar...

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0