All night long,,, all night!

Jag har blivit rätt kass på att blogga, men det är så mycket nu!

Helgen har gått i festens tecken:
Fredag:
30-årsfest för Tottes syster Johanna.
Mycket trevligt med bara tjejr och champagne.

Lördag:
Min kusin Natalie blev Fru Nordström.
Vi festade fram till klockan halv fyra.
Det var musik och massa tjo och tjim och dans.

Söndag:
Jobbade i en koma och somnade tidigt.

Men det som känns helt underbart är att jag känner att min livsgnista
och energi börjar komma tillbaka.
Hon som var jag kikar fram och det gör mig så lycklig.
Nu känner jag inte längre att det är jobbigt att gå ut och ha kul!
Det var en period som var tung och mörk.
Jag ville inte göra nåt, för jag orkade helt enkelt inte.
Hjärnan sa att det kanske skulle bli kul, men kroppen var så trött.
Nu kan jag knappt vänta tills nästa fest eller rolighet kommer.

Men mycket är nog för att jag är i Göteborg.
Detta är en sommarstad och jag tror nog att jag kommer spendera
mycket tid i slottskogen eller nån annan park!

Imorgon ska jag jobba heldag, och på onsdag tar Madde studenten!
Jag har tagit ledigt hela dagen och då blir det kalajs!

Sen på fredag ska vi träffas några från Nilson och dricka vin i nån park
och senare möter de som stänger upp oss...

Sommaren är här!!!



Kommentarer
Postat av: Ramona

Underbart att läsa att du känner dig piggare.

2009-06-09 @ 14:52:13
Postat av: Ankie

Ja, du är verkligen kass på att blogga. Vi väntar med spänning att få höra om ditt "vardagsliv"

2009-06-10 @ 10:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0