Nattsudd och biltankar

Varför kan inte jag gå och lägga mig i tid som alla andra?

Fick ledigt imorgon, för att jag inte kunde byta min lediga dag på onsdag.
Ibland är det allt bra med nedskärningar, speciellt när det är sol och varmt.
Tack Pernilla!

Så jag sitter uppe och nattsuddar, som vanligt.

Pratade med syrran förut, de har skaffat en liten katt till.
Det var inte planerat, de hittade den i en skreva helt benig i bergen.
Hon tror att den kan vara runt fyra veckor bara, de vet inte vad det är
för kön, men Linus har redan döpt den till "Bettan".
Jag vill också ha en liten pisse till, vår är hos Madde eftersom vi har vart
på semester så länge... det är jättetomt här hemma utan henne.
Ska börna bilen och hämta henne på torsdag när vi har vart i Varberg,
då ska hon få go mat och kel.

Har suttit och kollat lite efter en bil som jag kan pendla till mitt nya
jobb med, men jag vet ju inte riktigt vart jag ska leta.
Någon som har några bra tips?
Jag gillar Audi, men en liten bensinsnål sak som är gjord efter milennieskiftet
får allt duga, så jag slipper stå i blåställ på Ok/Q8... igen.

Nä, ska nog flytta mig till sängen och fundera lite där istället!


Här har vi en som sover gott,,, min lilla misse

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0