Semester!!

Som ni har märkt har jag haft annat för mig än att blogga de senaste dagarna.

Jag har semester!

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinne!

Midsommarhelgen spenderades i Falköping, men jag var riktigt
tråkig och gick och la mig redan vid tolv, så är det när man är en kärring.

Jag har inte skrivit om det, men jag fick ett nytt jobb i torsdags, och jag
tror att det är så att alla spänningar har släppt, och då blir man trött.

Jag ska iväg till Varberg idag och skriva kontrakt och träffa min personal,
för jag har nämligen fått tjänsten som Butikschef på Nilson i Varberg!
Livet känns genast så mycket lättare!
Slitet med extratimmar och ingen planering är slut.
Halleleleluljah!

Tottes kusin Linn och hennes Magnus är här och hälsar på nu
och vi ska samåka hem till dem i Söderköping imorgon.
Perfekt semester, de är så himla goa och roliga.
Östgötadialekten de snackar är ju ett stort plus också!
Vi har fått låna Tottes föräldrars cab, så vi får hoppas på fint väder,
och denna sommaren ska jag smörja in pannan med solkräm,
medelklassunge som jag är, uppväxt utan såna lyxprylar som bilar utan tak,
lyckades jag bränna mig riktigt illa i pannan... man kan bli solbränd i bilen!
Jiho!!

Nu ska jag skutta in i duschen, och sen ner till Varberg för lite sightseen!

Skriver så snart jag kan!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Åhh va roligt.. Grattis till jobbet!! Varberg som är så fint ;) (jag bodde ju där en sväng) Lycka till! Kram

2009-06-22 @ 12:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0