Sjung om studentens lyckliga dar!

Det var en rolig dag igår.
Tottes lillasyster Madde tog studenten.
Vi samlades hela familjen vid skolan och följde dem
när de åkte iväg med flaket med destiantion Avenyn.

Där badade galningarna (inkl Madde) i Poseidons
nerpissade fontän och hade kul.
Madde va classy och doppade bara fötterna, men andra tjejer
doppade sig och visade allt de hade i sina genomskinliga vita klänningar.
Not so classy!

Sen åkte vi vidare hem till Håkan och Eva-Lena och åt god mat.
En riktigt trevlig dag, med påminnelse om att det nu är
ÅTTA ÅR SEN (!!!!)
jag själv sprang runt med mössan och trodde på framtiden!
Vad hände med den och hoppet??

Nu ska jag snart iväg till jobbet, innan dess har jag hunnit
städa hela lägenheten och bytt lakan.
Jag är så huslig!

Det kommer bilder, jag glömde min telefon hemma hos Madde.
Är helt handikappad, måste köpa mig en klocka och en väckarklocka!
Mer grejer på shoppinglistan!

Nu väntar disken,,, livet är underbart!

"Å den ljusnande framtid är vår!"

Kommentarer
Postat av: Ankie

Kameran är hos mig.

2009-06-11 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0