Skärpning på mig!

Nu får jag ta mej faen skärpa mig.
Jag har haft så fullt upp det senaste att jag faktiskt inte har hunnit blogga!

Förra fredan: Johannas 30-årsfest
Lördagen den 6:e var det bröllop med kusin Natalie.
Söndag; Jobb.
Måndag och Tisdag: heldagsjobb
Onsdag; Student för Madde
Torsdag: Jobb
Fredag; Intervjuv och Ikeabesök
Lördag; Jobb och middag med familjen Spång
och efter det en öl med Totte, Johanna och Petter.

Fullt upp alltså!
Men det är bra.
Är lite trött....

Dagen började med att Totte tog tag i den enorma tvätthögen som
har frodats i vårt sovrum. Jag sov som en liten gris.
Men det kan han gott göra, för igår så fixade jag vårt sovrum i flera timmar
medans han var hos Anders och kollade på fotboll.

Har köpt ett laptopskåp och nu sitter det uppe och alla sladdar är
ihoptejpade och inget ligger på golvet.
Vi har fått så mycket mer utrymme sen skrivbordet försvann och
så är det så praktiskt, man kan bara stänga det så syns det inte.
TOPPEN!
Får se hur länge min fina organiserade arbetsplats håller,
jag ska åka till syrran i två dagar idag, Totte är ensam hemma.
Dam dum dam dum....

Dags att byggjobba igen alltså, men det är bara roligt!
Jag tror att det är dags med taklaseringen nu, och så börjar vi nog med
badrummet på övervåningen.
Sist gång jag var där målade jag om hela övervåningen, där jag tidigare
hade spacklat väggarna.

Ska försöka hinna vara lite social mot farfar också.
Har inte sett honom på länge.

Nu ska jag gå ner och hämta tvätten!

Howdy!


Söta Madde på sin stora dag


De badade med Poseidon


Madde och en stor grön röv i brons



Preppy Petter fick köra två glada tossor hem

Tack Madde för en superrolig dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0