Tillbaka från semestern!

Nu har jag fått lite färg och är tillbaka efter en veckas semester hos
Tottes mormor och hans kusin Linn med Magnus i Söderköping.
Börjar nästan snacka sörpingdialekt.
Det har varit otroligt varmt, och vi passade verkligen in vädret.
Vi har solat och badat och vart ute och kollat på sevärdigheter.

Nu är det dags att börja jobba igen!
Hade gärna vart ledig en vecka till, men det känns ändå okej.
För en vecka sen var jag nere i Varberg och skrev på mitt nya kontrakt
som butikschef i Varbergsbutiken.
Jag gick in och hälsade på personalen, supergulliga tjejer och kollade runt lite.
Jag har ett kontor!!!!
Det är väldigt litet, men det har ett fönster ut mot gågatan i Varberg och det känns
otroligt bra! Jag längtar tills jag ska börja.
Men först ska jag vara på Nilson Kungsgatan, det blir bra förberedelse!

Allting löser sig, och jag mår bättre än på mycket länge.
Jag har världens gulligaste pojkvän som får mig att skratta varje dag.
Vi bor i en fin lägenhet nära stan och en katt.
Jag är frisk och mina nära och kära mår bra.
Jag har ett jobb!

Vad mer kan man önska?

Här kommer lite bilder från semestern!


Mormor Lilian och kusin Linn


Tottes mormor Lilian är som snövit, hon tar hand om alla djur runt omkring.


Jocke, Linn, Lilian och Kristina


Totte och jag på väg från stranden Sanden.


Lilian bjöd oss på glassrestaurangen "Smultronstället". Stora glassar!


Minigolf är ett måste i Söderköping...


Jag är totalt kass på minigolf...


... Magnus däremot var som Tiger Woods.


Jag kör min truckdriversong...


Stegeborgs slottsruin





Magnus och Linn


Första slussen i Göta kanal vid Mem


Kul med slussar, Skilsmässodiket...


Linn och Magnus har glasspaus


Mys i solen..


...puss.

Vi har hunnit göra så mycket. Liseberg, Varberg, Eskilstuna och Söderköping.
Ändå känner jag mig utvilad och nöjd.

Nu laddar jag för nästa års skidsemester, det verkar som det lutar åt
Lindvallen i år, samma gäng som sist!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och hämta semestertvätten,
sen bär det av till jobbet!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0