Fest och annat.

Det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna.
Har liksom inte funnits tid, eller tillräckligt snabb internetuppkoppling.

Åkte till syrran i måndagskväll för att hjälpa henne att måla övervåningen.
Jag har träningsvärk!
Det var skönt att komma upp till Kungshamn just den dagen.
I måndags, den 1:e juni, skulle pappa fyllt 56 år.
Den dagen är alltid lite tuffare än alla andra dagar, man blir så påmind om att
han faktiskt var väldigt ung när han dog, bara 52 år, en månad och tre veckor.

Men dagen var var helt okej.
Det var skönt att sätta sig i Lindas soffa och bara prata om allt möjligt.
Barnen sov när jag kom, men jag vaknade vid ett ungefär av att Linus kom
in till mig och Linda, och sen låg han och sparkade mig i ryggen tills han skulle upp!

Festen i fredags var riktigt lyckad.
Tack alla ni som kom och gjorde kvällen till en blandning av kalas och chilinötter!
Snart blir det brännboll igen!


Värdparet


Johanna hittade min tiara


Stämningen var på topp


Vicky och min egen beautyqueen


Anders vet hur man ska parta... eller?


Lillebror Henrik var i sitt esse under kvällen...


... dock inte lika pigg dagen efter.
"Jag orkarnte lyfte armen,,, ge mig resorb!"


Någon hade haft chilinötskrig i köket,,, Totte städar.


Våra saltkar var tydligen på kinky humör.. Sophias bragd gissar jag..

Nu är det dags att sussa.
Ska jobba imorgon, sen kalas hos Johanna som fyller år.

Är så trött, hamnade med Olle och Frida på Skål efter jobbet igår.
Frida jobbar som bartender där, inte bra då hon däremot är väldigt bra
på att hälla upp öl och ställa framför en trots att man inte ens ber om det.
Säääängen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0