jaha ja...

Jag är ledig idag, men kommer mig inte riktigt för att gå ut och sola.
Har lite annat att göra här hemma, och vi ska ju åka till Varberg ikväll
och vara på stranden hela dan imorgon.
Det är inte så kul att ligga helt ensam på en filt i en park och pressa,
jag är ju redan lite brun... eller röd eller vad man ska kalla min färg.

Har inte vart hemma på en vecka så det är lite mysigt att tomta runt
och greja med dittan och dattan. Ska hänga upp min nya gardiner tänkte jag.

Totte gick till jobbet nu vid halv två. Jag gick ner och handlade lite.
Man är inte speciellt hungrig i det här vädret, men jag köpte fiskgratäng,
melon och smoothiemix. En dag på balkongen kanske?
En bok och lite skugga, man behöver ju inte sola sig utmattad.
Tänk på cancerrisken!

Jag må vara ett tråk, men jag gillar att vara hemma.
Mitt hem är min borg, och idag har jag betalt hyran!

Trivs otroligt bra i vår lägenhet, men vill fixa några grejer.
Omtapetsering av sovrummet är nästa projekt.
Vi fixade ju kontorsdelen, men allt ramlade ner.

Smoothiedags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0