Darr och skak!

Ja, ibland blir det verkligen inte som man har tänkt sig.
Vi skulle bara ut en sväng med jobbet igår, jag skulle ta det lugnt.
Eller hur!

Det var längesen jag hade så kul, och det var längesen jag var bakfull.
Jobbade idag, och Olle som var med igår skrattade åt mig
när jag moffade i mig min stora McFeastmeny innan jag skulle jobba.

Det som är så tragiskt är att jag inte drack speciellt mycket,
men det är väl bara att inse att man inte är 18 längre.
Några glas vin och jag blir kass dagen efter!

Jag jobbade ändå över lite idag, det var duktigt av mig! :-)

Efter det åkte jag hem till mamsen en sväng och sen vidare hem till
Tottes goa familj på middag.
Madde fyllde nitton igår så vi åt grillat och god tårta.
Totte jobbade kväll, så han åkte hem till oss när han slutade.
Hans mamma skickade med mat till honom, så jag gav honom lite tårta när jag kom hem.

Imorgon är jag ledig. Så himla skönt.
Jag ska ta det så lugnt och bara vara.
Man kanske ska börja på en bok eller nåt, jag ska bara stressa ner!

Idag fyller min systerson William fem år.
Gud va tiden går fort, jag tycker inte det var längesen jag höll den lille, lille
bäbisen i mina armar första gången.
Han var så liten, och mina lyckotårar bara rann.
Vi är bundisar jag och William, han är min skruttfis.



Jag ringde och grattade honom förut.
Han berättade att han hade fått en verktygslåda.
Han är en riktig jobbare.
Linda och Jan hade köpte en cykel till honom,
men när de packade upp den igår så var det fel färg.
Cykeln var rosa och lila, Linda sa att det var tur att han
inte såg den, han hade älskat den.
Jag tycker det är okej om han har en rosa cykel,
men det är ju inte helt accepterat än.
Det är synd!


BusWilliam ca ett år.

Nu ska jag krypa ner i sängen, är så trött.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0