Det gick inget vidare va??

Jaha, då var det klart, Sverige vann inte i år heller.
Vi klagar på att öststaterna kompisröstar, vad gör inte vi i norden?
Vi kompisröstar så in i norden!!
Men Norge var värdiga vinnare och han är ju så söt!
Alexander Rybak, och det är extra kul att han har skrivit låten själv.



Vi har suttit ett ganska stort gäng hemma hos Jessica och Jonas.
Jessica sprang Göteborgsvarvet idag, så vi var där och åt lite mat och
firade henne. Hon är så duktig.
1.40 nånting,,, jag hade nog inte tagit mig runt utan ambulanshjälp.

Det är kul att sitta så många. Vi tjoade för varje poäng Sverige fick.
Jag är ju nörd, och det är även Vickan som var med, så vi satt och var
nördiga tillsammans.

Nu är det snart dags för bingen, är trött.
Somnade en stund när jag kom hem efter jobbet.
Då blir man riktigt slö.

Imorgon ska vi bara ta det lugnt och mysa.
Vi har en ledig dag, funderar på att åka ut till öarna!
Omelett till frukost är beställt!
Frågan är bara vem som går upp och gör den...
katten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0