Det händer så fasligt mycket nu!

Åh, jag har blivit helt förälskad i den senaste Diorstassen som man kan hitta
på Nk här i Göteborg...
eller?
NÄÄÄÄÄHHHH!
Jag är ju helt kass på mode,
och detta är ju inte ännu en jävla modeblogg!
Nu blev du allt rädder?

Nä, detta är en helt ointressant blogg om mitt såkallade liv.
De senaste har jag bara jobbat och sovit.
Det händer inte så mycket då.
Jag sparkar på min snarkande pojkvän om natten och
drar mig upp till jobbet på morgonen.

Har nu jobbat nio dagar i sträck, är helt slut.
Imorgon är jag ledig.
Mmmmm,,, då blir det nog städning för lägenheten har
grott igen under dessa dagarna.

En kul sak har hänt idag; Totte och jag möttes på stan
och åt en mycket god panini på min 30 minutersrast.
Efter det kikade vi in på Hemtex och hittade jättefina dynor till balkongen.
Igår köpte Totte blommor till balkongen, och nu ska den bli fin!
Det var det roliga!
Nu kan katten håra ner textiler där ute också!
Lovely!

Ikväll är det Desperate Houswives.
Min kväll alltså!
Totte ska kolla fotboll och får inte komma hem förrän klockan tio!

Nu ska jag traska ner till Willys och köpa lite snask!
Jag är så värd det nu!

Imorgon kanske det händer något spännande,
jag har ju andå ett presentkort på Ikea!!!
Man måste leva lite
on the edge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0