Fy fan...

Uhhhh!
Mår lite illa!

Vi har just kollat klart på en film av David & Jennifer Lynch.
Han måste vara helt sjuk i huvet den karln, och hon måste vara pantad!
Eller så är de jävligt smarta!
Ni vet hur det känns när en film följer en, jag vågade ju knappt gå ut och hämta katten!

Filmen hette Surveillance.
Se den inte, den var bra, men hemsk!

www.youtube.com/watch?v=QrFvPziJ4Pk

Idag har jag jobbat på två ställen.
Öppnade på Nilson Avenyn och trampade vidare till Nilson Kungsgatan
vid tretiden. Stress stress, men så är det ibland.

Pratade med mamma idag, hon mådde bättre.
Är lite orolig för henne, hon har fått så högt blodtryck och är helt slut.
Men det kan ha med hennes muskelsjukdom att göra säger hon.
Men man är väl lite extra skakig när det gäller en förälder efter att man
redan har förlorat en för tidigt!
Men hon lät piggare idag.

Imorgon är det fredag!
För vanliga människor innebär det sista dagen på arbetsveckan.
För oss inom handel väntar mer jobb, vi har ju mest att göra under helgerna
när alla andra är lediga!
Livet leker!

Nu ska jag sussa,,, om jag kan.
Fan, Totte hyr alltid sånt som han gillar men som jag mår illa av.
Vad hände med att komma hem med en rolig komedi eller
ett gråtvänligt romantsikt drama med lyckligt slut?
Nä, kom hem med djupa splatterfilmer av erkända regissörer.
Och han undrar varför jag går- jag klarar inte av skräckfilm.
Utsätter mig inte för sånt!

Har inte sett;
The ring
Blair witch project
Hajen
Jurkyrkogården
mfl
och kommer aldrig göra det!

Kommer ihåg i skolan, åttan tror jag att det var, vi skulle gå på bio.
Skolan arrangerade alltså detta!
De satte oss på "Nattvakten", en av de värsta filmer som finns.
Den handlar om en nattvakt på ett bårhus där det händer massa grejer.
Jag höll på att dö!
Skolan ska ju vara en trygg miljö.

Nu började jag tänka på den jävla filmen också...
Satan!


Nä, nåt som kan distrahera!
KORSORD!

Natti natti!





Kommentarer
Postat av: Sophia

Kommer också ihåg när vi var på nattvakten, hur kunde de bestämma att vi skulle se den på göteborgs största biograf?

2009-05-10 @ 02:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0