Glömde...

en hemsk grej...
Gud va jag är okänslig.

När Linda var som bäst på Liseberg ringer hennes telefon.
Det var en man som hette Anders som berättade att han råkat köra över
familjens katt Morris.

Starkt att han ringde.

Så deras kväll avslutas med att de får hämta en död katt som
ligger i Anders bagage. Inte så kul!
Kanske inte nåt man berättar för barnen på Liseberg.

Morris var värdens keligaste som hoppade upp i knät
när man åt och bara myste.
Han kommer vara saknad där, speciellt av familjens hund.
De var kompisar, trots att han alltid hoppade på och brottade ner
henne när hon var i det känsligaste läget av kvällsbajen.

Jag kommer också sakna honom...

Kramade lite extra på min egen katt när jag kom hem.
Hon har redan blivit överkörd en gång, hoppas att hon har lärt sig
av sina misstag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0