Imorgon är en annan dag!

Jag är helt slut, och mina Keds ger mig en sjujävla
fotsvett. Har aldrig vart med om maken,
jag som aldrig har haft fotsvett förr.
Jag börjar väl komma i den åldern där fotsvett och
framfall är vardagsmat!
Ja ja.

Kom hem från jobbet idag och la mig i soffan och kollade ikapp Bläckfisken.
Totte har sett längre än mig, så jag får passa på när jag har Tv:n för mig själv.
Han är iväg på fest med sitt jobb, lite gött att ha en helkväll för sig själv.



Har snackat nästan en timma i telefon med Pernilla.
Hon är så mysig, jag längtar tills jag får sitta i hennes kök
med en kopp kaffe och bara tid att prata!

Imorgon är jag ledig, Totte och jag ska ha en heldag på stan
med lite shopping och lunch.
Jag hoppas att han är någorlunda pigg imorgon bara!

Jag har planerat in ett drop-inbesök hos nån frisör, behöver verkligen
toppa mitt hår, och så tänkte jag ev klippa lugg... om jag vågar.
Ser verkligen fram emot imorgon, bara mysa med min love.

På kvällen ska vi ha fest för alla våra vänner,
så det är bara att komma förbi vid sex om man har lust!

Sen hela helgen ledig!
Underbart!
Känner ett litet sting av lyckorus, 
härligt, det var ett tag sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0