Jag lever!

Jag har haft tre datorfria dagar.
Det har varit gott för mitt psyke och för vår lägenhet.
I torsdags städade jag så jag fick träningsvärk, tog ut mattorna
och piskade dem dammfria med Tottes badmintonrackett...
"man tager vad man haver" som Kajsa Varg sa!
Svabbade av golven och efter det luktade hela lägenheten citron!
Mmmmmmmm!

Helgen har gått åt till jobb och middag hos Eva-Lena och Håkan.
Mycket gott!
På kvällen fick jag åka in till akuten pga av llite kvinnliga besvär,
men det är lugnt nu. Man blir ju lite orolig, men det såg bra ut!
Phew!

Idag har vi strosat runt i Majorna.
Hela stadsdelen var en loppis och vi gjorde några fynd.
Totte hittade en jättesnygg skinnjacka för bara 50 spänn.
Jag köpte ett Genispel för 40 kr och lite annat krimskrams.
Riktigt rolig idé, vi gick gata upp och gata ner i flera timmar!
Gick in och tog en pizza på en mysig restaurang och bara njöt i
solen som tittade fram efter en stund.

Majorna känns lite som söder i Stockholm, skulle kunna tänka mig att
bo där. Man kanske ska sätta upp sig på kö inom Wallenstam!
fast vi bor väldigt bra där vi bor också, centralt och mysigt, men det kunde
varit lite större!

Tänker på Karolina nu,,,
hennes bebbe är beräknad till torsdag så nu bara man går och väntar.
Spännande.
Jag hoppas att det går bra!

Nu ska jag kolla lite facebook och byta radiokanal,
dansbandsdags i P4 är inte riktigt min kopp av te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0