Kalla mig datageni!

Jag är så stolt över mig själv.
Jag har fixat bloggen, visst den kanske inte är i världklass,
men det är jag som har grejat och ni som känner mig
vet hur kass jag är på datorer!

Jag kan erkänna att jag har fått hjälp!
www.designadinblogg.se
Hur bra som helst!
Pedagogiskt och utan att man känner sig som en idiot bakom tangentbordet.
Man vågar testa själv, vad kan gå fel, då kan man ju bara ändra det!

Jag har verkligen inte gjort nånting idag, bara suttit vid datorn!
Ringde Totte förut och frågade när han slutar så jag vet när jag ska
börja panikdiska och greja så det inte ser ut som om jag inte har
gjort nåt på hela dan... vilket jag ju inte har.

Varför denna stress egentligen?
Får man inte ha en helt meningslös dag där
man bara gör det man själv vill?

Nä, jag är ju kvinna och det ligger i vår natur och vårt dåliga samvete att
vi ska hålla på och greja, fejja och pynta!
Hej å hå!



Nä, jag tror jag går emot kvinnligheten ikväll,
tar en snus och butchar till mig och sitter kvar vid datorn!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte bara greppa real life?! Det är inte alltid man känner för att göra någonting utom att hänga?! Chilla gumman, det kanske visar sig att totte får panikstädångest nån dag med :-)

2009-05-10 @ 22:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0