Lite trött

Mattheten har flyttat in i min kropp.
Har jobbat sju dagar i sträck, och innan dess en dag ledig och sex dagar på raken.
Jag ska inte klaga, det är skönt att få jobba, men jag känner mig lite trött nu.
Kom hem från jobbet igår, somnade klockan sex, sov tre timmar, kollade en film
och somnade sen igen.

Men jag är ledig på onsdag, då ska jag ta det luuuugnt!

Men som sagt, det är så härligt att få jobba. Jag känner att jag gör nån nytta;
Folk får fina somriga skor!
(Nä, jag är varken läkare, jobbar inom vården eller hjälper barn... jag säljer skor!)

Nu ska jag ta tag i disken, sen ska jag göra mig iordning för jobbet.
Börjar sent idag, så jag tog lite sovmorgon.
Det är inte likt mig att sova 14 h på ett dygn.

Totte väckte mig halv sju imorse.
Han hojtade nåt om att hans nycklar var borta,
"Jag ta dina"
Öhh, då kommer ju inte jag in, men jag skulle hitta hans enligt honom.
Sen hittade han sina nycklar i jackfickan, där de brukar ligga!
Underbart!

Fan, har så ont, har gått in i borden av metall på jobbet, stora fina blåmärken
är utduttade på mina ben.
Tur att inte bech 2009 har börjat än!

Nä, disk disk diskelidisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0