Massa ge:n

Ibland är livet allt bra härligt!

Jobbade och stretade på och gick ut i lunchrummet
för att se om nån hade ringt eller messat.
Ooo jaaa!

"Hej vännen. Hur känns din rygg?
Jag är hemma i kväll om du behöver massage.
Kram"

Helt spontant kom hon ihåg att jag hade gnällt nåt om
ryggont förra veckan!
Det är ett erbjudande man inte tackar nej till, speciellt inte till Jessica
som är utbildad massör och jobbar som det när hon inte peppar
folk att springa och spinna eller pluggar till förskollärare.
( Hur människan hinner fattar jag inte, men hon är en solstråle i mitt liv)

När jag kom dit låg Jonas på soffan och massagebordet stod framme.
Bara att hoppa upp och njuta av knådningen.
Jag är så stel, kände hur musklerna dansade bugg mellan Jessicas knogar.
Men det gjorde gott och nu luktar jag en blandning av linement och grape!
Mmmmm!
Tack Jessica, du ska få extra mycket carbonara imorgon!
Du är en ängel!



Mötte upp Totte vid Sahlgrenska, vi hoppade av vid Chalmers och gick
hem i det fina vädret istället för att stå och vänta vid korsvägen.
Mys pys!

Är nu inne på andra säsongen av den italienska kriminalserien
"Bläckfisken" eller La Piovra" som den heter på Italienska.
Nu börjar det hända grejer, det skjuts åt alla håll och kanter från maffian.
Lite mer action än "Hem till byn" som vi fick dille på i höstas!
Åkyte tillochmed till biblioteket i Högsbo för att hyra en säsong som inte fanns
på stadsbiblioteket på Götaplatsen.
Nördigt kallas det!

Nu är det dags för bingen!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: marie-louise

Det är inget fel på hem till gården. Jag har själv fastnat i denna underbara serie. Kram nörd M-L. hihi

2009-05-27 @ 14:47:12
Postat av: Ramona

Åhh, sån lyx med en massage. Jag blir så avundsjuk!! Hoppas det känns bättre nu iaf!

2009-05-27 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0