Morgonstund med dans

Jag hade så fel, vi var inte alls lediga samtidigt.

Totte jobbar dag idag.
Snäll som han är väckte han mig innan klockan sex med
en panik att han börjar bli tunnhårig.
Jag har ingen aning vart han har fått det ifrån, för jag kan säga
att den karln kommer aldrig bli tunnhårig!
Han har så fint hår!

Sen ser jag att han har dumpat hela sin klädhög bredvid mig i sängen,
tack för den. Han mumlade nåt om att jag såg hemlös ut.
Jag vet inte, jag halvsov.

Sen ställde han sig i skinnjacka, solglasögon och mimade till sin ipod.
Han skulle passa så bra i ett boyband, men det kan jag inte säga
till honom för då skulle han bli sur!
"Let i be" sjöng han på kockan sex på morgonen,

Så det har varit en givande morgon.
Det var skönt att somna om efter dansen och paniken.

Han är allt bra fin min karl,,, tokig, men det gillar jag!


Totte och hans katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0